آغاز رویداد ملی«شور عاطفه ها»/ تهیه تبلت و گوشی برای کودکان نیازمند

مومنی از آغاز رویداد ملی «شور عاطفه ها» با هدف تهیه تبلت و گوشی برای کودکان نیازمند در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» با اشاره به آغاز سال تحصیلی و اهمیت کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در جمع خبرنگاران گفت: به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» با مشارکت خیران و نیکوکاران استان مرکزی آغاز شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه این رویداد ملی همزمان با سراسر کشور با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» آغاز شده است، ادامه داد: این مهم باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند از ۲۲ شهریور ماه در استان مرکزی آغاز شده و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر شرایط نظام آموزشی خاطر نشان کرد: در راستای الکترونیکی شدن آموزش‌های آموزش و پرورش و نیاز مبرم دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی تلفن همراه، مقرر شده است سمت و سوی کمک‌های نقدی مردم خیر استان در شور عاطفه‌های امسال، در جهت تهیه تبلت و گوشی تلفن همراه هدایت شود.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: پنج هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و ۶۶۱ دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بیان کرد: حدود دو هزار دانش‌آموز فاقد گوشی هوشمند هستند برای تأمین نیازمند بیش از چهار میلیارد تومان هستیم که امیدست با کمک خیران فراهم شود.

 

مومنی تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و ملزمات برای آموزش مجازی با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری، بسیج دانش آموزی و سایر بخش‌ها را از برنامه‌های این نهاد در شور عاطفه ها دانست و گفت: امید است امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد حضور و مشارکت گسترده خیرین و نیکوکاران در کمک به نیازمندان باشیم.

 

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: خیران و نیکوکاران می توانند از طریق کد# ۱۴* و یا #۰۸۶*۸۸۷۷* در کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت یاریگر کمیته امداد باشند.

کد خبر 970735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha