اقامه نماز جمعه در مسجد تهدید به تخریب «القعقاع»  قدس اشغالی

برای مقابله با اقدامات صهیونیست ها، اهالی سلوان نماز جمعه را در مسجد «القعقاع» تهدید شده به تخریب اقامه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از«المرکز الفلسطینی للاعلام»، اهالی شهرک سلوان در قدس اشغالی نماز جمعه را در مسجد «القعقاع» که از سوی صهیونیست ها تهدید به تخریب شده است، اقامه کردند.

 

اهالی سلوان ضمن رد سیاست تخریب منازل و مساجد از سوی صهیونیست ها گفتند: اقامه نماز جمعه در مسجدی که صهیونیست ها می خواهند آن را تخریب کنند، نشان دهنده مخالفت ما با این اقدامات است.

 

اهالی این منطقه در ادامه افزودند: مسجد القعقاع رمز پایداری و ثبات است و ایستادگی ما به نوعی مقابله با نژادپرستی صهیونیست ها است.

 

خطیب جمعه مسجد القعقاع در خطبه های نماز جمعه بر ضرورت ایستادگی اهالی سلوان به منظور جلوگیری از اقدامات اشغالگران تاکید کرد و گفت:  در مرمت مساجد برای اقامه نماز جمعه و نمازهای ماه مبارک رمضان کوتاهی نخواهیم کرد.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی چند سال است که دستور تخریب این مسجد را صادر می کند  و قصد دارد با تخریب آن بوستانی یهودی بنا کند، اما با مخالفت و فشار ساکنان آن از اجرای طرح شوم خود عقب نشینی کرده است.

 

جنبش حماس در گزارش دوره ای خود اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی 44 منزل مسکونی را تخریب کرده و دستور تخریب ده ها منزل را صادر کرده اند.

 

از آغاز اشغالگری خود در سال 1967 میلادی، صهیونیست ها بیش از یک هزار و 900 منزل را با هدف یهودی سازی در قدس اشغالی تخریب کرده اند.

کد خبر 970786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha