پروتکل‌های بهداشتی عزاداری ماه محرم به قوت خود باقی است

آشناگر گفت:پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها در خصوص مراسم عزاداری در ماه محرم همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگاران ، ضمن بیان اینکه وضعیت استان سمنان کماکان در حالت قرمز قرار دارد گفت: همراهی و مشارکت مردم در عمل به پروتکل‌ها و رعایت موارد بهداشتی لازم وضروری است.

 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه  اقدامات دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در سطح کشور مطلوب واقع‌شده است اظهار داشت: وضعیت استان سمنان نسبت به میانگین کشوری در وضعیتی مناسبی قرار دارد.

 

وی همراهی ومشارکت بیشتر مردم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی را خواستار شدوافزود: پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها در خصوص مراسم عزاداری در ماه محرم همچنان به قوت خود باقی است.

 

آشناگر در ادامه به لغو مراسم راهپیمایی اربعین به دلیل عدم اعلام آمادگی کشور عراق  نیز اشاره داشت وافزود: مراسم مرتبط با اربعین در استان سمنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها، برگزار خواهد شد.

 

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مدارس استان سمنان نیز به‌صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری به فعالیت آموزشی می‌پردازند ادامه داد: زمینه برای دریافت آموزش‌ها در هر دو قالب فراهم است.

 

وی افزود: رعایت تعادل در تمامی حوزه‌ها و فعالیت‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی همراه با حفظ سلامت مردم از اهداف اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا محسوب می‌شود.

کد خبر 970847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha