طرح هر پایگاه یک حسینیه در آستارا اجرا می شود

به مناسبت ایام ماه محرم طرح هر پایگاه یک حسینیه در شهرستان آستارا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی و تبیین فرهنگ ایثار و بشردوستی طرح هر پایگاه یک حسنیه در پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر صیادلر این شهرستان اجرا می شود.

 

آشنایی هرچه بیشتر سرحلقه گروه های داوطلبی شامل دبیران، نائب دبیران، اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی، طلاب، جوانان و امدادگران با فلسفه قیام عاشورا از دیگر اهداف برگزار این طرح است.

 

در این طرح که با مشارکت مجموعه های هلال احمر و به همت هیئت حضرت علی اکبر(ع) برگزار می شود، جوانان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت حضور دارند.

 

*مبارزه با استکبار بزرگترین درس عاشورا است

حجت الاسلام«اصغر غفاری» دراین مراسم با تسلیت ماه محرم، اظهارکرد: امام حسین (ع) علیه ظلم و ستم و برای احیای دین رسول خدا (ص) و زنده نگه داشتن آن قیام کرد و راه و سیره سید و سالار شهیدان همواره زنده و جاری است.

 

امام جماعت جمعیت هلال احمر بندر آستارا تصریح کرد: بزرگترین درسی که می توان از قیام عاشورا  گرفت مبارزه با استکبار است چرا که سید الشهدا (ع) در برابر مستکبر زمانش ایستاد.

 

حجت الاسلام غفاری گفت: امام حسین(ع) برای فضیلت‌ هایی حرکت و قیام کرد که این فضیلت ‌ها مصلحت و پیشرفت کل بشر را تضمین می ‌کند.

کد خبر 970858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha