۱۶۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری سیمره اختصاص یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در سال جاری ۱۶۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری سیمره اختصاص یافته است.

«عبدالمالک شنبه زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: عقبه سد سیمره ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد و در این راستا توسعه زیرساخت ها و فراهم کردم شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران در اولویت میراث فرهنگی استان است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: سد سیمره در حد فاصل شهرستان‌های بدره و دره‌شهر واقع شده و یکی از مناطق زیبای تفریحی و گردشگری در ایام مختلف سال به‌ویژه بهار و تابستان است.

 

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های گردشگری در پشت سد سیمره، افزود: در حال حاضر چند پروژه شامل راهسازی، برق رسانی و...در این منطقه در حال اجرایی شدن است.

 

شنبه زاده یادآور شد: با اعتبار تخصیص یافته به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، پروژه زیرساخت گردشگری سد سیمره شهرستان بدره ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از پیشرفت 90درصدی پروژه عمرانی جاده گردشگری للار در حاشیه سد سیمره شهرستان بدره خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: قرار است در آینده ای نزدیک مجتمع گردشگری ساحلی در حاشیه سد سیمره شهرستان بدره ایجاد شود.

 

 

کد خبر 970941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha