شنبه های با کتاب زمینه جذب جوانان به مسجد را فراهم کرده است

کیوانی بابیان اینکه پویش شنبه های با کتاب زمینه جذب جوانان به مسجد را فراهم کرده است گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه به ویژه برای نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف مهم اجرای طرح سراسری «شنبه های با کتاب» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محبوبه کیوانی» در آیین معرفی کتاب «نماز و آثار آن در دوره جوانی» که در مسجد رسول الله (ص) هفشجان برگزار شد، اظهار داشت: ناشر کتاب «نماز و آثار آن در دوره جوانی» دفتر نشر فرهنگ اسلامی و نویسنده این کتاب «ابراهیم موسی زاده» است که در سال ۱۳۹۲ به چاپ رسیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: این کتاب شامل مجموعه مطالبی است که در باب جایگاه و آثار نماز برای نوجوانان و جوانان در ۲ بخش نگارنده و آثار و فواید نماز در دوران جوانی فراهم شده است.

 

وی ابراز کرد: «ابراهیم موسی زاده» نویسنده کتاب «نماز و آثار آن در دوره جوانی» با استناد به آیات قرآن کریم، روایات و حکایات متنوع به توضیح بخش های این کتاب پرداخته است.

 

کیوانی یادآور شد: پیامدهای کتاب «نماز و آثار آن در دوره جوانی» در موضوع های آثار معنوی، دنیوی، روحی و روانی، اجتماعی و آثار اخروی دسته بندی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان بابیان اینکه پویش شنبه های با کتاب زمینه جذب جوانان به مسجد را فراهم کرده است گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه به ویژه برای نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف مهم اجرای طرح سراسری «شنبه های با کتاب» است.

 

کد خبر 971006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha