مرادی سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان مصطفی مرادی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان پس از خداحافظی «مجتبی جانعلی» از اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، «مصطفی مرادی» به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

 

 در حکم وزیر ورزش در خصوص این انتصاب آمده است: نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان» منصوب می‌شوید.

 

انتظار دارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان، در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف دولت و برنامه‌های وزارت خانه نسبت به مسائل مطرحه در این اداره کل اهتمام داشته باشید.

 

اجرای امور ذیل توجه جدی مبذول دارید، اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه‌های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلا به جوانان، نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی، نظارت و اقدامات لازم و دقیق بر تمام پروژه‌های عمرانی مرتبط با آن اداره کل و وزارت ورزش و جوانان و اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان را مد نظر قرار دهید.

 

در حکم مرادی تاکید شده است: نظارت و بازرسی‌های ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله به ادارات تابعه، برنامه‌ریزی، توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته‌های ورزشی آن استان، قانون مداری، اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی و اداری، زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی، چابک سازی و کوچک سازی و سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موضوعه اولویت دارند.

 

مجتبی جانعلی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان سمنان اواخر هفته گذشته به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان البرز منصوب شد.

 

جانعلی کمتر از دو سال در استان سمنان به عنوان مدیراداره ورزش و جوانان استان سمنان خدمت کرد.

کد خبر 971014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha