حمایت خیران و مسئولین شهرستان بهار از کانون های فرهنگی و هنری مساجد

شهنوازیان گفت: حوزه فرهنگ و هنر غریب مانده و اعتبار کمی به این حوزه تعلق می گیرد و با این اعتبار کم نمی توان همه درخواست های کانون های فرهنگی مساجد را پوشش داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار به همراه مسئول امور مساجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد  شهرستان بهار از کانون فرهنگی و هنری سلاله نبی اکرم (ص) شهرستان بهار در روستای کریم آباد بازدید کردند.

 

«حبیب شهنوازیان» در بازید از کانون فرهنگی و هنری سلاله نبی اکرم (ص) در روستای کریم آباد شهرستان بهار گفت: ایجاد کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از بهترین ایده های دولت در حوزه فرهنگ و هنر بود؛ ما نیز در همین راستا و در حد توان خود و با اعتبار تخصیص یافته به این حوزه کمک خواهیم کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار افزود : حوزه فرهنگ غریب مانده و اعتبار کمی به این حوزه تعلق می گیرد و با این اعتبار کم نمی توان همه درخواست های کانون های فرهنگی مساجد را پوشش داد.

 

شهنوازیان اظهار داشت : روستای کریم آباد برای پیشرفت در عرصه فرهنگ و هنر پتانسیل بالایی دارد و می توان از خیرین روستا برای تامین برخی از نیازهای کانون استفاده کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر عنوان کرد: با اعلام وضعیت سفید و با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان با تهیه فیلم و در اختیار قرار دادن آن به مسئول کانون برای پخش فیلم های خانوادگی برای اهالی روستا همکاری کرد؛ و همچنین در زمینه تبلیغات و پوشش دهی اخبار روستا همکاری های لازم صورت خواهد گرفت.

 

«ماه منیر امیدی» در ادامه این نشست گفت: شیوع ویروس کرونا برخی از فعالیت های ما در فضای مجازی صورت می گیرد؛ ما حدودا یک هزار جلد کتاب داریم و نیازمند قفسه کتاب هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای کریم آباد در این بازدید با اشاره به برخی از مشکلات روستا و کمبود تجهیزات کانون فرهنگی عنوان کرد : این کانون سال ها با تلاش و همت خیرین روستا در حال فعالیت است و ۳۰۰ نفر عضو کانون هستند.

 

وی در ادامه گفت : روستای کریم آباد نیازمند یک زمین چمن و باشگاه ورزشی مجزا است تا نوجوان و جوانان اوقات فراغت خود را سپری کنند.

 

 

کد خبر 971045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha