۲۲۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند که مجموع بیماران به رقم ۲۲۴ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 36 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند که مجموع بیماران به رقم 224 نفر رسید.

 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین بیماران بستری شده در 24 ساعت گذشته مربوط به شهرستان اردبیل است و این نشان می دهد که رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان بیش از پیش ضروری است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه طی همین مدت یک نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده است.

 

حبیب زاده اعلام داشت: هم اکنون 61 بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و 34 بیمار نیز پس از بهبودی نسبی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

 

وی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده مداوم از ماسک به ویژه در محل های پرتردد و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می تواند زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا را در جامعه تسهیل دهد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: نظارت های مستمر از ارگان های دولتی و اصناف با پیگیری کارشناسان صورت می گیرد تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

حبیب زاده تاکید کرد: هم چنان سفرهای غیرضروری در برخی از نقاط استان دیده می شود که امیدواریم با هوشیاری شهروندان شاهد کاهش تردد در سفرهای بین استانی و حتی در داخل استان باشیم.

کد خبر 971116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha