مناطق سیل زده شهرستان چگنی بازسازی شد

رضایی از پایان عملیات بازسازی درمناطق سیل زده شهرستان چگنی خبرداد و گفت: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان بازسازی شده است.

« مسعود رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مرمت و بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان با مشارکت استان های معین در دست اقدام است.

 

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به بازسازی و تعمیربیش از ۳هزارو۵۰۰ واحدمسکونی سیل زده درشهرستان چگنی، افزود: با تکمیل این تعداد واحد بازسازی شده عملیات بازسازی مناطق سیل زده شهرستان چگنی به پایان رسیده است.

 

وی با بیان اینکه عملیات احداث و تعمیربیش از ۳هزارو۵۰۰ واحد سیل زده در شهرستان چگنی به اتمام رسیده است، تصریح کرد: عملیات احداث۲هزار واحدمسکونی و تعمیریک هزارو۵۰۰ واحدمسکونی دراین شهرستان به پایان رسیده است. 

 

مدیرکل بنیادمسکن لرستان بااشاره به مقاوم سازی بیش از ۴هزارواحد مسکن روستایی درشهرستان چگنی، اظهارکرد: بااتمام بازسازی۲هزار واحد مسکونی سیل زده بیش از۶هزارواحد مسکن روستایی دراین شهرستان مقاوم سازی شده است. 

 

رضایی به صرف بیش از ۱۶ میلیارد تومان هزینه با هدف عمران وایمن‌سازی روستاهای شهرستان چگنی اشاره  کرد و گفت: بهسازی معابر روستایی، اجرای مقاطع هیدرولیکی، احداث پل وتملک و آماده‌سازی سایت‌های جدید مسکونی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته دراین روستاها بوده است. 

 

کد خبر 971150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha