کمک‌های مومنانه کانونی‌های مسجد صاحب الزمان(عج) به نیازمندان

روحانی ازکمک‌های مومنانه خیرین و کانونی‌های مسجد صاحب الزمان(عج) به نیازمندان خبر داد و گفت: بیش از هزار پرس غذای نذری به همت خیرین در مسجد صاحب‌الزمان(عج) رشت توزیع شد.

«هادی روحانی» به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهید هادی خوش‌خلقت در ایام عزاداری محرم با توجه به شیوع بیماری کروناویروس اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام با قرائت استاد وفایی و سخنرانی حجت‌الاسلام عاشوری در مسجد صاحب الزمان(عج) رشت برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هادی خوش خلقت با بیان اینکه مراسم دهه دوم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مسجد برگزار می‌شود افزود: مصطفی خوش‌خلقت و مهرگان ناصری به مداحی و نوحه‌خوانی در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) می‌پردازند.

 

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه خیرین و کانونی‌های مسجد صاحب الزمان(عج) به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا تصریح کرد: بیش از هزار پرس غذای نذری به همت خیرین در مسجد صاحب‌الزمان(عج) رشت طبخ و بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده، توزیع شد.

 

روحانی اظهارداشت: همچنین تهیه و توزیع ۵۰ بسته سبد کالای ارزاق اساسی بین خانواده‌های نیازمند از دیگر اقدامات این کانون طی ماه گذشته بوده است.

 

کد خبر 971172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha