تولید برنامه ریزی درسی الکترونیکی برای سال آینده

ملکی گفت: با توجه به شرایط کرونا برنامه ریزی درسی الکترونیکی برای سال آینده تهیه و تولید می شود.

 

 

 

 

«حسن ملکی» در پاسخ به خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان درباره متناسب کردن محتوای آموزشی با توجه به شیوع ویروس کرونا و آموزش های کپسولی گفت: در شرایط کرونا وقتی آموزش از حالت حضوری صفر به وضعیت ترکیبی تبدیل می شود، نظام برنامه ریزی خاصی را می طلبد.

 

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی افزود: محتوای الکترونیکی با توجه به این وضعیت با استفاده از تجارب بین المللی و الگوی برنامه ریزی درسی الکترونیکی برای سال 1400 تهیه خواهد شد.

 

وی افزود: یک گروه مطالعاتی تعیین کرده ایم که محتوای الکترونیکی به معنای واقعی را برای سال آینده تولید کنند اما امسال زمانی نداشته ایم و تنها در یک محدوده زمانی معین موارد مکتوب و محتوای الکترونیکی تهیه و در شبکه ملی رشد بارگزاری کردیم.

 

ملکی گفت: خیلی از محتواها که کار خیلی بزرگی نیز بود در شبکه ملی رشد قرار گرفت و یک مخزن و مامن است تا خانواده ها، معلم ها و دانش آموزان از آن استفاده کنند.


معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حجم کتاب ها نیز گفت: بخشی از محتوای کتاب را خودخوان کرده ایم تا تعدیلی صورت گیرد و به دانش آموزان کمکی شود اما این مطلوب ما نیست اما برای سال 1400 کاری راضی کننده تر برنامه ریزی و آماده سازی می شود.

کد خبر 971175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha