رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس به صورت جدی دنبال شود

حجت الاسلام رضایی، با تأکید بر اینکه در مدارس باید پروتکل های بهداشتی رعایت و به صورت جدی دنبال شود، گفت: باید از سلامتی دانش آموزان محافظت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «حسن رضایی»، امروز(23شهریور)، در بازدید از مدارس ابدایی ئ دبیرستان شهر معمولان اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طح فاصله گذاری باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه معمولان با تأکید بر ضرورت توجه مدیران و مسئولان به حفظ سلامتی مردم، افزود: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باید اطمینان خاطر را بین خانواده ها تقویت کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان باید اصول بهداشتی را رعایت و همواره استفاده از ماسک را به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار دهند، هر فرد در برابر سلامتی خود و دیگران مسئول است، با رعایت اصول بهداشتی باید از سلامتی خود و دیگران محافظت کنیم.

 

حجت الاسلام رضایی سلامتی را بزرگ ترین نعمت خواند و بیان کرد: قدر سلامتی خود را بدانیم و از آن محافظت کنیم.

 

وی رعایت مسائل و پروتکل بهداشتی در مدارس  را مطلوب  ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید نظارت ها به صورت مستمر و دقیق صورت گیرد.

 

امام جمعه معمولان خاطرنشان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی باید آرامش روحی را در فضای مدارس برقرار ساخت تا دانش آموزان به دور از اضطراب و استرس به تحصیل بپردازند.

کد خبر 971200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha