تشدید برخورد با واحدهای صنفی متخلف/ فروش مرغ بالاتر از ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان ممنوع است

رحیمی با اشاره به تشدید برخورد با واحدهای صنفی متخلف گفت: فروش مرغ در ماسال بیشتر از ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تخلف است.

«محمدرضا رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: فروش مرغ بیشتر از ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تخلف است و واحد‌های متخلف با برخورد قاطع توسط بازرسان اصناف، صنعت، معدن و  تجارت و تعزیرات حکومتی مواجه می‌شوند.

 

رییس صنعت، معدن و تجارت ماسال با اشاره به اینکه ملاک قیمت مرغ اعلام رسمی از سوی ستاد تنظیم بازار است افزود: مرغداران باید مرغ را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار اتحادیه و کشتارگاه قرار دهند و از افزایش قیمت به صورت خودسرانه امتناع کنند.

 

وی با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه نسبت به تامین مرغ با قیمت مصوب اقدام و به همه مرغ‌فروشان اطلاع‌رسانی شده است گفت: بر اساس قانون با واحدهای صنفی متخلف که بیش از قیمت مصوب مرغ را به فروش برسانند، به عنوان گرانفروش تشکیل پرونده و پرونده به تعزیرات ارسال می‌شود.

 

رحیمی با بیان اینکه به هر میزانی که فروشندگان مرغ نیاز داشته باشند ما مرغ در اختیارشان می‌گذاریم تصریح کرد: اسامی مرغ‌فروشان به برند«ناب» می‌دهیم تا تلفنی به آنجا سفارش دهند و آنها هم به قیمت مصوب بین مرغ‌فروشان عرضه کنند.

 

رییس صمت ماسال با بیان اینکه تمام تمهیدات برای قیمت مصوب مرغ اندیشیده شده است خاطرنشان کرد: مردم در کنترل بازار نقش مهمی دارند بنابراین از تمامی مردم انتظار می‌رود در صورت هرگونه تخلف تعزیراتی و گران‌فروشی به شماره 124 گزارش داده و تا به نتیجه رسیدن موضوع پیگیر باشند.

 

کد خبر 971221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha