اجرای طرح های محرومیت زدایی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

سردار فضلی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و رزمایش کمک مومنانه در مناطق محروم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۱۲ بیمارستان صحرایی به اقشار آسیب‌پذیر خدمات درمانی ارائه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی امروز در نشست مشترک فرماندهان ناجا و سپاه که به‌صورت ویدئوکنفرانس با سایر استان‌ها در ستاد ناجا برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی شرایط ارزشمندی را پشت سر گذاشته است و در ابتدای انقلاب، ژاندارمری، شهربانی و کمیته همواره در تمامی عملیات‌ها حضور داشتند.

وی افزود: نیروی انتظامی در دفاع مقدس در تأمین امنیت داخل و مرزهای کشور نقش مؤثری را ایفا کرد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب از ظرفیت‌های سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد و به جای یک هفته دفاع مقدس، ۴۰ هفته را از سوم خرداد تا پایان سال برگزار خواهیم کرد و هر هفته برنامه‌های مختلفی را برای ترویج هفته دفاع مقدس به کار خواهیم بست.

سردار فضلی عنوان کرد: در تمامی این هفته‌ها ناگفته‌های دفاع مقدس را به مردم خواهیم گفت و این موضوع با همکاری بسیج، سپاه و نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه‌ها قرار است که کمک‌های مؤمنانه و همچنین طرح‌های محرومیت‌زدایی از مناطق آسیب‌پذیر انجام و ۱۲ بیمارستان صحرایی برپا شود تا بتوانیم به اقشار آسیب‌پذیر خدمات درمانی پزشکی ارائه دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: قرار است در این برنامه‌ها از خانواده‌های شهدا، جانبازان و همچنین بسیجیان نمونه تقدیر شود.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: در این ۴۰ هفته هر بخش از سپاه ازجمله نیروی زمینی ، نیروی هوافضا، نیروی دریایی و نیروی قدس هرکدام برنامه‌های مختلفی را برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت اجرا خواهند کرد./

کد خبر 971278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha