اقدام نشریه شارلی ابدو لکه ننگینی در تاریخ فرانسه است

حجت الاسلام باقری ارومی اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام را لکه ننگینی در تاریخ فرانسه دانست و گفت: این لکه ننگین در پرونده فرانسه برای همیشه ثبت شد.

حجت الاسلام«محمد جواد باقری ارومی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به آیه ۲۸ سوره سبا، اظهارکرد: رسالت پیامبر اسلام جهانی است و محدودیت به قوم یا سرزمین خاصی ندارد.

 

امام جمعه اسالم به آیه ۱۰۷ سوره انبیاء اشاره کرد و افزود: پیامبر اسلام نماد رحمت الهی در دنیا و آخرت است.

 

وی اقدام نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد و گفت: اهانت دشمنان اسلام و طاغوت های زمان به پیامبر اکرم(ص) نشان از ضعف و درماندگی آنان در مقابل رشد روزافزون قدرت اسلام است.

 

حجت الاسلام باقری ارومی تصریح کرد: دشمنان دین و توحید هرگاه در محاسبات شیطانی خود به بن بست می خورند به مقدسات مسلمانان اهانت می کنند تا مدتی امت اسلام را مشغول این ماجرا کنند اما این بار بدانند امت اسلام بیدارتر از گذشته متوجه نقشه های شیطانی آنها هستند و بدانند که نقشه آنان ضعیف است و راه به جایی نمی برد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اقدام نشریه شارلی ابدو را لکه ننگینی در تاریخ فرانسه دانست و خاطرنشان کرد: این لکه ننگین در پرونده فرانسه برای همیشه ثبت شد.

 

وی افزود: دولت های غربی در جهت تنویر افکار عمومی باید این حرکت را محکوم و ضمن عذرخواهی از جامعه دینی، زمینه‌ های جلوگیری از تکرار این اقدامات را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: این اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فکاهی شارلی ابدو بیش از هر چیز عناد و کینه‌ ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان داد.

کد خبر 971301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha