تهیه و توزیع ۵۰ عنوان کتاب بین جوانان عضو کانون فرهنگی هنری معین الضعفا

مولوی گفت: به مناسبت ماه محرم و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ۵۰ عنوان کتاب توسط کانون فرهنگی هنری معین الضعفا سامان تهیه و بین جوانان عضو این کانون توزیع شد.

«سمیه مولوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت ماه محرم و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی 50 عنوان کتاب توسط کانون فرهنگی هنری معین الضعفا سامان تهیه و بین جوانان عضو این کانون توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان بابیان اینکه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهداف و رویکردهای کانون‌ فرهنگی هنری معین الضعفا سامان است افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه یک ضرورت به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد، ظرفیت های بالقوه ای در راستای تقویت و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند افزود: جوانان با حضور در کتابخانه مسجد النبی (ص) شهر سامان به صورت رایگان از کتاب های مورد نظر خود استفاده می کنند.

 

مولوی گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پرورش نسلی از کودکان و نوجوانان خلاق، خودباور و مستعد از جمله اهداف توزیع کتاب بین جوانان عضو کانون فرهنگی هنری معین الضعفا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: سایر جوانان شهر سامان نیز می توانند با حضور در کتابخانه مسجد النبی (ص) به صورت رایگان از کتاب های مورد نظر خود استفاده کنند.

 

کد خبر 971360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha