همراهی شرکت‌کنندگانی از ۳۰ کشور با کنگره بین‌المللی «امام سجاد(ع)»/ استقبال بالا علی‌رغم شیوع کرونا

حجت‌الاسلام پهلوانی با اشاره به همراهی شرکت‌کنندگانی از ۳۰ کشور در دهمین کنگره بین‌المللی «امام سجاد(ع)»، گفت: ۶۰ سمینار در استان هرمزگان و تعداد بالایی سمینار در استان‌های مختلف در ارتباط با این کنگره برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد پهلوانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در روز دوازدهم محرم همزمان با سالروز شهادت حضرت زین العابدین برگزار شد، اظهار کرد: با تمام دغدغه هایی که ما نسبت به برگزاری مطلوب کنگره امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا داشتیم اما الحمدالله استقبال خوبی از دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در سطح ملی و بین المللی صورت گرفت.

 

دبیر اجرایی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) تصریح کرد: همه ساله کنگره بین المللی امام سجاد (ع) با پیام مراجع معظم تقلید آغاز شده و به پایان می رسد که الحمدالله امسال نیز پیام هایی از سوی آیات عظام حضرات علوی گرگانی و سبحانی در ارتباط با این کنگره صادر شد.

 

وی اضافه کرد: فعالیت های خوبی در حوزه فضای مجازی برای تبلیغ و اطلاع رسانی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) صورت گرفت و شرکت کنندگانی از 30 کشور دنیا و 13 استان در این کنگره حضور داشتند.

 

پهلوانی ادامه داد: 60 سمینار در استان هرمزگان و تعداد زیادی سمینار نیز در سایر استان های کشور مرتبط با دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) برگزار شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که در زمینه برگزاری این کنگره به صورت حضوری بود، میزان استقبال بسیار خوب بود.

 

وی در پایان یادآور شد: مطالب ارسالی به دبیرخانه کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی هستند که نشان دهنده تلاش خوب برگزارکنندگان این کنگره در حوزه فضای مجازی به ویژه وب سایت ها و پیام رسان های فعال در زمینه شبکه های اجتماعی است.

 

 

 

کد خبر 971383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha