مرکز نیکوکاری رسانه در استان زنجان ایجاد می‌شود

صفری از ایجاد مرکز نیکوکاری رسانه با هدف تعامل دوسویه و استفاده از ظرفیت خبرنگاران واصحاب رسانه در کارهای خیرخواهانه برای نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، در جمع خبرنگاران به ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی در کمیته امداد استان زنجان اشاره کرد و افزود: یکی از این مراکز که می تواند  در جذب کمک های مومنانه نقش اثربخشی داشته باشد مرکز نیکوکاری رسانه است که با هدف تعامل دوسویه و استفاده از ظرفیت خیران و مسئولان استانی، کمک‌های خیرخواهانه آن‌ها را با حفظ شأن و حرمت نیازمندان آبرومند جمع آوری وتوزیع کند.

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها بایستی رفع مشکل نیازمندان را تکلیف اجتماعی خود بدانند، افزود: امیدوارم با همکاری و همراهی وهم افزایی یکدیگر بتوانیم زمینه توانمندسازی افراد تحت حمایت را که رویکرد اصلی کمیته امداد است،  فراهم‌ سازیم.

 

صفری به ظرفیت بسیار بالای رسانه‌ها در ترغیب مردم به کارهای خیرخواهانه اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، نقش بسزایی برای روشنگری وآگاهی بخشی بر عهده دارند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: رسانه‌ها با انعکاس خدمات و عملکرد کمیته امداد موجب افزایش اعتماد عمومی و جذب حامی و خیران بیشتر می‌شود که این امر منتج به افزایش مشارکت‌های مردمی و گره‌گشایی بیشتر از مشکلات نیازمندان می‌شود.

 

صفری  با اشاره به تعامل بسیار خوب رسانه‌ها با کمیته امداد استان افزود: رسانه‌ها می‌توانند با درج گزارش‌ها و اخبار خود، دستگاه‌ها و نهادها را نسبت به وظایف خود حساس کنند و خدمات بی‌شمار این نهاد به مناطق محروم را که دیگران نمی‌توانند مستقیما ببینند، به تصویر بکشند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه  سخنان خود به برون سپاری برخی خدمات امداد به مراکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: در صورت امادگی وفراهم بودن زمینه، کمیته امداد استان آمادگی دارد تا برخی خدمات از جمله تخلیه صنادیق صدقات  وپرونده های مددجویی مناطق وابسته به مراکز نیکوکاری را در قالب  برون سپاری  به این مراکز واگذار نماید.

کد خبر 971434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha