مشکلات فرا روی احداث بیمارستان ۵۱۵ تخت خوابی خرم آباد برطرف شد

ویسکرمی از ادامه روند احداث بیمارستان ۵۱۵ تخت خوابی خرم آباد خبرداد و گفت: مشکلات اعتباری فرا روی ساخت این بیمارستان مرتفع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مهرداد ویسکرمی» امروز(24 شهریور)  درجمع خبرنگاران، اظهار داشت: با پی گیری های به عمل آمده مشکلات فرا روی بیمارستان 515 تختخوابی خرم آباد برطرف شده است.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی روند احداث بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد به دلیل نوسانات شدید قیمت متوقف شده است، افزود: عملیات اجرایی ساخت و تکمیل این بیمارستان به زودی از سرگرفته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان پیمانکار طرح  برای تکمیل طرح با مشکلاتی مواجه بود، ادامه داد: درجلسات متعدد با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بازدید از طرح، تصمیم های راهبردی برای ادامه این طرح گرفته شده است.

 

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسات مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی استان صورت وضعیت و تعدیل پروژه را برای ارسال به وزارت متبوع نهایی کرده و پس از آن فهرست املاک مورد تهاتر را به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به قرارگاه معرفی خواهد کرد.

 

کد خبر 971461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha