۱۳ هزار حامی  ایتام و محسنین در خراسان جنوبی جذب شدند

رفیعی گفت: از ابتدای آغاز طرح جذب ۲۰ هزار حامی در خراسان جنوبی تاکنون ۱۳ هزار و ۴۶۳ نفر حامی برای ایتام و فرزندان محسنین خراسان جنوبی جذب شده‌اند.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: در پنج ماهه نخست امسال مردم سخاوتمند استان بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۱۱۸میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر زیر پوشش کمیته امداد کمک کردند.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به رشد ۷۸ درصدی این کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال میانگین درآمد ماهانه حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین به عنوان یکی از طرح‌های ویژه کمیته امداد بیان کرد: حامیان می‌توانند با واریز ماهانه ۱۰۰ هزار ریال یا بیشتر، حامی یک یا چند یتیم و فرزند محسنین باشند و جهت رفع بخشی از نیازهای ضروری و اساسی این خانواده‌ها کمک کنند.

 

رفیعی با بیان اینکه طرح جذب ۲۰ هزار حامی از نیمه دوم سال گذشته در استان آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون با جذب ۱۳ هزار و ۴۶۳ حامی برای ایتام خراسان جنوبی  ۶۷ درصد این طرح محقق شده است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: این تعداد حامی حمایت از ۱۸ هزار و ۱۶۶ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفته اند که از آغاز امسال با واریز مستقیم ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش این نهاد را مساعدت کرده ‌اند.

 

وی از وجود هفت هزار و ۶۲۲ فرزند یتیم و محسنین زیر پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد و افزود: هم اکنون ۹۱ یتیم و فرزند محسنین زیرپوشش این نهاد بدون حامی هستند.

 

رفیعی بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال کنند و یا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به تمامی دفاتر کمیته امداد استان در این طرح شرکت کنند.

کد خبر 971469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha