برپایی نمایشگاه عرضه لوازم التحریر ایرانی در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برپایی نمایشگاه عرضه لوازم التحریر ایرانی با عنوان «ایران نوشت» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به گشایش نمایشگاه «ایران نوشت» به منظور عرضه لوازم التحریر ایرانی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم، گفت: عرضه لوازم التحریر تولید داخل و متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی از اهداف برپایی این نمایشگاه بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه در این نمایشگاه انواع نوشت افزار ویژه دانش آموزان با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شود، افزود: این نمایشگاه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا دایر است.

 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه دفترچه‌های دانش‌آموزی با قیمت مناسب عرضه می شود، بیان کرد: انواع نوشت افزار از جمله دفتر مشق، خودکار، مداد، مداد تراش، ابزارهای کمک آموزشی و... در این نمایشگاه عرضه شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه کیفیت کالای ایرانی و رعایت استاندارهای سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» اقدام به برپایی این نمایشگاه‌ کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه لوازم التحریرهای موجود در این نمایشگاه با نمادهای ایرانی اسلامی عرضه شده است، خاطرنشان کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا»، ورود در مسجد با الزام بر پوشیدن ماسک ضروری بوده و این نمایشگاه نیز در فضای باز مسجد «الزهرا (س)» برپا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با تاکید بر راه اندازی این چنین نمایشگاه هایی در طول سال گفت: امید داریم با تداوم نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی روند قابل توجهی در تولیدات داخلی نوشت افزارها شکل گرفته و دیگر نیازی به ورود نوشت افزارهای خارجی به داخل کشور نداشته باشیم.

 

کد خبر 971504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha