مردمی که برای جنگ با ارتش سوریه ربوده می‌شوند

ستیزه جویان نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) تحت حمایت کردها تعدادی از افراد محلی را در یکی از شهرهای استان حسکه در شمال شرقی سوریه ربوده و آنها را مجبور به جنگ در صفوف این گروه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، در گزارشی آمده است که ستیزه جویان نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) تحت حمایت کردها تعدادی از افراد محلی را در یکی از شهرهای استان حسکه در شمال شرقی سوریه ربوده و آنها را مجبور به جنگ در صفوف این گروه کرده اند.

 

خبرگزاری رسمی سوریه (SANA) به نقل از منابع محلی گفت که شبه نظامیان SDF در اوایل روز به شهر الشدادی حمله کردند و تعدادی از جوانان را ربودند و آنها را به اردوگاه های آموزشی بردند تا آنها را به زور در صفوف گروه شبه نظامی جذب کند.

 

این خبرگزاری افزود که ستیزه جویان SDF روز جمعه به خانه های شهر قامیشلی در این استان با اکثریت کرد حمله کردند و تعدادی از جوانان را ربودند و آنها را به مکان های نامعلومی منتقل کردند.

 

در اوایل این ماه ، سانا گزارش داد که ستیزه جویان SDF چندین غیرنظامی را از اردوگاه پناهجویان الحول ، واقع در نزدیکی مرز با عراق ، در حسکه ، ربوده و از ورود مواد غذایی که برای هزاران نفر از افراد گرفتار در اردوگاه به شدت مورد نیاز است ، جلوگیری کردند.

کد خبر 971522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha