ارسال ۴۳۶ اثر به نخستین جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان

امندی گفت: آیین پایانی نخستین جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان به دلیل شرایط زیستی کشور، بصورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به انتشار فراخوان اولین جشنواره بسیج سازندگی استان اظهار کرد: این جشنواره با اهداف ترویج حرکت های جهادی در جامعه، ایجاد جذابیت برای جهادگران، استعدادیابی جهادگران و تجلیل از آثار جهادی اجرا می شود.

 

فرهاد امندی ادامه داد: اولین جشنواره بسیج سازندگی استان در بخش های هنری، مردمی و ایده و تجربه، از دهه فجر سال 98 شروع و تا 10 شهریور امسال ادامه داشت.

 

به گفته وی، تعداد نفرات شرکت کننده 116 نفر و آثار ارسالی 436 اثر می باشد که در بعد از داوری، از آثار برتر در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط زیستی و محدویتهای ویروس کرونا، آیین پایانی همزمان بصورت ویدیو کنفرانس در استان و شهرستان های تابعه برگزار خواهد شد.

 

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در ادامه به اقدامات گروه های جهادی در دستیگری از دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، 11 هزار بسته لوازم التحریر در زنجان توزیع شد.

 

امندی خاطرنشان کرد: با توجه به نیازسنجی های انجام شده توسط گروه های جهادی، این بسته‌ها در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و ایجرود توزیع شد.

کد خبر 971536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha