کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند تعامل دستگاههای فرهنگی است

حجت‌الاسلام عابدین رستمی گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند تعامل دستگاه‌های فرهنگی و تهیه محتوای مناسب برای مقابله با آسیب‌هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: حوزه آسیب‌های اجتماعی، بسیار گسترده و متنوع است که باید با تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و با تهیه محتوای مناسب به مقابله با آنها پرداخت.

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در این استان به‌ویژه در سطح شهرستان قروه خواستار ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان شد.

 

وی افزود: امید است درآینده برنامه‌های فرهنگی که بر گرفته از تجربیات فرهیختگان و بزرگان عرصه فرهنگ توسط جوانان بومی استان است طراحی و اجرا شود.

 

امام جمعه قروه عنوان کرد: ما در این شهرستان نسبت به موضوعاتی چون حضور فرقه‌های ضاله و تقریب مذاهب نیاز به برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های آموزشی در این موضوعات برای طلاب و اساتید نیازمندیم.

 

حجت‌الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: حوزه آسیب های اجتماعی، بسیار گسترده و متنوع است که باید با تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و با تهیه محتوای مناسب به مقابله با آنها پرداخت.

 

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز ضمن قدردانی و تشکر از امام جمعه شهرستان قروه در راستای مدیریت دهه اول محرم ۹۹ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با وجود نیروهای جوان انقلابی و جهادی توانسته است فضای مناسبی جهت تبیین اسلام ناب و موضوعات فرهنگی و حضور در مباحث اجتماعی با قوت و انرژی مضاعف پیگیری و عملیاتی کند و این موضوع در استان کردستان باید با همدلی و نگاه واحد توسط متولیان و ادارات مرتبط با فرهنگ و بهره‌گیری از جوانان نخبه استان صورت پذیر است.

 

وی اضافه کرد: باید با حمایت هر چه بیشتر مسئولان به‌ویژه امام جمعه شهرستان قروه بتوان زمینه‌های بیشتری برای فعالیت های حوزه دین ایجاد کرد.

کد خبر 971603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha