پرونده گازرسانی به شهرستان نهبندان سال ۱۴۰۰ بسته می شود

بیکی با بیان اینکه با اجرای پروژه های در دست اجرا، سال آینده پرونده گازرسانی به نهبندان بسته می شود، گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد مردم شهر نهبندان اشتراک گاز دریافت نموده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (۲۴ شهریور) در دیدار با محمودی معاون بهره برداری و نیک طلب رئیس واحد گازرسانی به صنایع شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: نگاه شرکت گاز استان به گازرسانی به مناطق تبدیل به کاری جهادی در میدان عمل شده و این مقوله در شهرستان نهبندان به عنوان یک نهضت دنبال می شود.

 

 فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهر نهبندان در سال ۱۳۹۷ گازدار شده است، گفت: تاکنون نقاط زیادی از روستاهای این شهرستان گازرسانی و یا عملیات گازرسانی به آن ها آغاز شده است که پیشرفت خوبی هم داشته است، افزود: امیدواریم سال آینده همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار و بخش عمده ای از روستاهای زیر ۲۰ خانوار در مسیر نیز از نعمت گاز بهره مند شوند.

 

 بیکی ضمن قدردانی از سرعت مناسب گازرسانی در استان و شهرستان نهبندان، بیان کرد: گازرسانی به نهبندان به نسبت سایر شهرستان ها دیرتر آغاز شده اما سرعت کار در یک سال گذشته فوق العاده بوده است.

 

 فرماندار نهبندان با بیان اینکه با بردن گاز به دورترین نقاط روستایی، انتظار است مردم منازلشان را گازکشی کنند، گفت: امیدواریم مردم با توجه به هزینه های صورت گرفته در خصوص گازرسانی به روستاها، هر چه زودتر خانه های خود را گازکشی کنند.

 

 بیکی تصریح کرد: مشکلات عدیده در بحث گازکشی منازل در سال گذشته داشتیم که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته در ابعاد مختلف تا حد زیادی مشکلات مرتفع شد.

 

 

 

کد خبر 971634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha