فارس دارای بیشترین تعداد آماری بنیاد شهید در کشور

راهی گفت: گفت: فارس با ۴۰ هزار ‌و ۵۰۰ جانباز، ۲ هزار و ۲۰۰ آزاده و قریب به ۱۵ هزار شهید و با ۳۷ بنیاد شهید، بیشترین تعداد آماری بنیاد شهید را در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رجبعلی راهی»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز (دوشنبه ۲۴ شهریور) در جلسه اعقاد تفاهم نامه بنیاد شهید با استانداری فارس گفت: فارس با ۴۰ هزار ‌و ۵۰۰ جانباز، ۲ هزار و ۲۰۰ آزاده و قریب به ۱۵ هزار شهید و با ۳۷ بنیاد شهید، بیشترین تعداد آماری بنیاد شهید را در کشور دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: پنج مشکل اولویت اصلی سازمان است که بدهی دیون، مسکن و اشتغال از مهم ترین مشکلات خانواده ایثارگری و شهداست.

وی به اشاره به آمار بیکاران این حوزه گفت: قریب به ۹ هزار نفر فرد بیکار در این قشر وجود دارد که این میزان تا سال آینده به ۱۵ هزار نفر می‌ رسد.

خاطر نشان می شود، در این جلسه که با حضور «سعید اوحدی»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد از کتاب‌های فرهنگ اعلام شهدای عشایر کشور به نام «مرد راه» رونمایی و تفاهم نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده های شهدا و ایثارگران فارس امضا شد و مقرر شد تا تامین ۱۰ هزار مسکن ویژه خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و ایجاد ۱۲ هزار شغل در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 971646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha