کارنامه فارس در دوران دفاع مقدس درخشان است

اوحدی گفت: کارنامه فارس در دوران دفاع مقدس درخشان است و گواه آن وجود بیش از ۱۵ هزار شهید و خانواده بزرگ ایثارگران و بیش از ۴۰ هزار جانباز دفاع مقدس در این استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید اوحدی»، امروز (دوشنبه 24 شهریور) در سفر یک روزه خود به فارس و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: کارنامه فارس در دوران دفاع مقدس درخشان است و گواه آن وجود بیش از ۱۵ هزار شهید و خانواده بزرگ ایثارگران و بیش از ۴۰ هزار جانباز دفاع مقدس در این استان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: مردم کشور ما با فرهنگ دفاع مقدس و شهادت مانوس هستند و همین اندیشه است که باعث عبور کشور از بحران های مختلف می شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه بنیاد شهید با استانداری فارس خبر داد و عنوان کرد: 2 تفاهم نامه در زمینه‌های مختلف با استانداری فارس در زمینه تامین زمین برای ۱۰ هزار مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ایجاد ۱۲ هزار شغل برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران به امضا رسیده است.

اوحدی ادامه داد: تامین زمین برای خانواده شهدا نسبت به قبل در استان فارس ۲۵۰ درصد افزایش یافته است  و لازم است تا دستگاه‌های همکار بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیش از پیش اقدام کنند.

وی استان فارس را در حوزه دفاع از حرمین مطهر (ع) در سوریه پیشرو دانست و گفت: استان فارس دارای شهدای متعدد مدافع حرم نیز بوده است که کار ارزشمندی در دفاع از اسلام به شمار می رود.

کد خبر 971656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha