خانواده شهید «رفیعی» میزبان دوازدهمین هفته سه ‌شنبه‌های تکریم

دوازدهمین هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم، سه شنبه ۲۵ شهریور ماه جاری میزبان خانواده شهید «مهدی رفیعی» در چهارمحال و بختیاری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، دوازدهمین هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم، (سه شنبه ۲۵ شهریور) ماه جاری میزبان خانواده شهید «مهدی رفیعی» در چهارمحال و بختیاری می شود.

 

دیدار و تکریم خانواده شهید «مهدی رفیعی»، آذین بخش این هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم است که با حضور «محمدرضا مظاهری»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، «حسین نژادحسینی» معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» از طرح‌های ابتکاری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

 

اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم تا پایان هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و تاکنون در خانواده‌ یازده شهید برگزار شده است.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا کردن جوانان با خانواده‌های شهدا، ارزیابی مشکلات خانواده‌های شهدا، ایجاد پیوند بین خانواده های شهدا با مسجد، احیای کارکرد فرهنگی، اجتماعی مساجد در محلات و همچنین تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از اهداف برگزاری طرح سه شنبه های تکریم است.

 

این طرح به‌عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و با لحاظ اقتضائات محلی با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت مسجد اجرا می‌شود.

 

کد خبر 971674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha