اعطای تسهیلات قضائی برای آزادی زندانیان خانواده های ایثارگران فارس

ابراهیمی گفت: در خصوص زندانیان فارس که از خانواده های ایثارگران هستند تسهیلات قضایی با همکاری مسئولین قضایی اعطا می شود و زمینه آزادی تعدادی از محکومین مالی با همت ستاد دیه استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، در دیدار مشاور استاندار فارس و مسئول هماهنگی امور ایثارگران با کارکنان ایثارگر و فرزندان شهدای شاغل در زندان مرکزی شیراز گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، سرمایه های ارزشمند جمهوری اسلامی هستند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران، با امنیت زندگی می کنیم.

مدیرکل زندان های فارس افزود: برای تامین امنیت و سلامت اجتماع، وجود زندان ضرورت اجتناب ناپذیر است و در محیط آسیب زا و پرخطر زندان، همه کارکنان در خط مقدم اصلاح و تربیت، ایثارگری می کنند.

وی اضافه کرد: 25 درصد از نیروهای شاغل در زندان های استان از ایثارگران معزز، خانواده های آنان و فرزندان شهدای گرانقدر هستند.

مدیرکل زندان های فارس تاکید کرد: در خصوص زندانیانی که از خانواده های ایثارگران هستند نیز تسهیلات قضایی با همکاری مسئولین قضایی اعطا می شود و زمینه آزادی تعدادی از محکومین مالی با همت ستاد دیه استان فراهم شده است.

گفتنی است، «اسفندیار نیکومنش»، مشاور استاندار فارس و مسئول هماهنگی امور ایثارگران با حضور در زندان مرکزی شیراز با تعدادی از فرزندان شهدا و خانواده های ایثارگران شاغل در زندان مرکزی شیراز گفتگو و مسائل و درخواست های آنان را بررسی کرد.

کد خبر 971708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha