ممنوعیت استفاده از اسامی بیگانه در صنوف اصلی فراموش شده است

امام جمعه شهرستان رباط کریم با تاکید بر نظارت بر واحدهای صنفی گفت: ممنوعیت استفاده از اسامی بیگانه در صنوف، اصلی فراموش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، جلسه ستاد شئون فرهنگی(اسلامی) شهرستان رباط کریم، با حضور امام جمعه، فرماندار و شهردار،روئسای اتحادیه ها و برخی از مسئولین در محل دفتر امام جمعه برگزار شد .

 در این جلسه حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم، با اشاره به اینکه در طول انقلاب اسلامی، بازاریان همواره در زمینه های مختلف بسیار موثر و تاثیرگذار بوده اند گفت: بازار پیشانی یک شهر و کشور است و رعایت نمودن شئونات اسلامی در اصناف جهت جلوگیری از اشاعه فرهنگ منحط غرب حائز اهمیت است.

وی  در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با ترویج کنندگان فرهنگ و پوشش‌های غربی و ضد ایرانی، اظهار داشت: برخی ویترین ها در واحدهای صنفی به نوعی ترویج مدگرایی و اشاعه فرهنگ بی بند و باری است که موجب تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می باشد و در این مورد باید نظارت و توجه جدی تری صورت گیرد.

امام جمعه رباط کریم با بیان اینکه استفاده از نام‌های بیگانه در صنوف، در سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: این باعث می‌شود که هویت جامعه ما مخدوش شود و ممنوعیت استفاده از اسامی بیگانه؛ اصلی است که به فراموشی سپرده شده است.

کد خبر 971743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha