توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های زندانیان دزفول

ضامنی از برگزاری هفتمین رزمایش همدلی در کانون شهید جهان‌آرا دزفول خبر داد و گفت: در این مرحله ۲۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند زندانیان این شهرستان توزیع می‌شود.

«سید محمدهادی ضامنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری هفتمین مرحله رزمایش همدلی در کانون شهید جهان‌آرا دزفول خبر داد و گفت: این رزمایش به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان و کانون فرهنگی هنری شهید جهان‌آرا دزفول برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون شهید جهان‌آرا مسجد امام خمینی (ره) دزفول با بیان اینکه این رزمایش هفته آینده همزمان با ایام دفاع مقدس و ماه محرم برگزار می‌شود افزود: در این مرحله 200 بسته معیشتی غذایی میان خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته غذایی 350 هزار تومان و شامل 2 کیلو گوشت، برنج، روغن، ماکارونی و رب‌گوجه است اضافه کرد: در مراحل قبلی رزمایش همدلی نیز بسته‌های معیشتی با همکاری خیرین میان نیازمندان توزیع شد.

 

ضامنی به فعالیت این کانون در ایام محرم اشاره کرد و اذعان داشت: در برگزاری برنامه‌های امسال با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از کرونا با محدودیت‌هایی مواجه بودیم از این رو تصمیم گرفتیم برنامه‌های دهه اول محرم را در مجموعه ورزشی شهید رجایی دزفول برگزار کنیم.

 

وی با بیان اینکه این برنامه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و هر شب شاهد حضور 2 هزار و 500 تا سه هزار نفر جمعیت جهت شرکت در مراسم بودیم تصریح کرد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از قبیل فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تب‌سنجی و ضدعفونی‌کننده برگزار شد.

 

کد خبر 971773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha