دعوت مدیرکل امداد مازندران از مردم برای پیوستن به پویش ایران همدل

حجت‌الاسلام عالیشاه با دعوت از مردم نیکوکار و خیرین برای پیوستن به پویش ایران همدل، گفت: این پویش در ۲بازه زمانی۲۶-۲۷شهریور و۹-۱۰مهرماه باهدف تأمین گوشی هوشمند و تبلت، لوازم‌التحریر و پوشاک دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام«بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به اهمیت دستگیری از نیازمندان و فقرا در شرایط شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با راه‌اندازی پویش ایران همدل و با مشارکت همگانی مردم و نهادها رکورد جدیدی از مشارکت مردمی برای کمک به نیازمندان را رقم بزنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران بابیان اینکه این پویش به مناسبت بازگشایی مدارس، آغاز سال تحصیلی و تنگناهای آموزشی برخی از دانش آموزان در 2بازه زمانی اجرایی می‌شود، افزود:محله اول این پویش 26-27شهریورماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

 

وی بابیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل 9-10مهرماه امسال اجرا خواهد شد، اظهار کرد: ما در امداد استان با راه‌اندازی این پویش به دنبال تأمین گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان فاقد ابزار ارتباط مجازی، لوازم‌التحریر، نوشت‌افزار و پوشاک هستیم.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه تمرکز پویش ایران همدل بر روی تأمین گوشی‌های هوشمند است، گفت: از مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی و پیروان سیدالشهدا (ع) دعوت می‌کنیم کمک‌های خود را برای دانش آموزان نیازمند کشورمان اختصاص دهند.

 

وی یادآور شد:کمیته امداد مازندران هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز را زیرپوشش دارد که  ۲ هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد مازندران فاقد امکانات آموزش مجازی مانند گوشی هوشمند و تبلت هستند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با تأکید بر اینکه همه ما موظفم به این آینده‌سازان ایران اسلامی کمک کنیم تا از حداقل امکانات آموزشی برخوردار شده و از رقابت تحصیلی با دیگر دانش‌آموزان بازنماند، بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا جشن عاطفه برگزار نمی‌شود و تلاش داریم در قالب شور عاطفه‌ها کمک‌های مردمی را به سمت تأمین گوشی‌های اندروید سوق دهیم.

 

وی خاطرنشان شد: خیران از هم‌اکنون می‌توانند برای کمک‌ به دانش آموزان نیازمند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #011*1*8877*یا شماره کارت 6037997950149907 اقدام کنند. همچنین پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

 

کد خبر 971849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha