کارگاه طراحی پوستر «قافله عاشقی» در رشت بر گزار می شود

صمدی از برگزاری کارگاه تعاملی از ایده تا اجرای پوستر «قافله عاشقی» با موضوع اربعین حسینی در رشت خبرداد.

«حسن صمدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از برگزاری سومین کارگاه تولیدمحور خانه طراحان انقلاب اسلامی در رشت خبر داد و اظهارکرد: ارتقا سطح آموزشی هنرجویان در عرصه گرافیک و توانمندسازی رابطین رسانه مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی استان از اهداف برگزاری این کارگاه است.

 

مدیر خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری کارگاه تعاملی ایده‌پردازی و تولید پوستر قافله عاشقی همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی در رشت خبر داد و گفت: این کارگاه ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه(۲۶ شهریور) در خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان واقع در استاسرا رشت برگزار می شود.


وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس، ظرفیت این کارگاه آموزشی محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.


صمدی با بیان اینکه مرور بررسی آثار تجسمی با موضوع اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های این کارگاه است افزود: آثار تولیدی این کارگاه به صورت مجموعه پوستر در نمایشگاه‌های محیطی، دیوارنگاره‌ها و آگهی نماهای شهری و همچنین در فضای مجازی منتشر می‌شود.

 

صمدی تصریح کرد: اساتید و شرکت‌کنندگان کارگاه‌های تعاملی خانه طراحان درصددند که علاوه بر استفاده از نمادهای ماه محرم و صفر، با تلفیق مفاهیم انقلاب اسلامی و نهضت امام‌حسین(ع) و بهره‌گیری از المان‌های بومی برای ارائه پیام پوستر به مخاطبان و ترویج فرهنگ عاشورا گام بردارند.


مدیر خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان اظهار داشت: از تجربیات و خاطرات زوار هنرمند که هر ساله در تجمع عظیم کاروان‌های گیلان در باب القبله و کاروان‌های پیاده‌روی اربعین تحت عنوان قافله عاشقی حضور داشتند نیز در این کارگاه بهره خواهیم برد.

کد خبر 971851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha