تخفیفات ویژه به بانوان از سوی ۱۰ باشگاه ورزشی در  زاهدان

مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان با بیان اینکه زنان نباید با پاندمی کرونا از ورزش غافل شوند گفت: بانوان از تخفیف ویژه برای باشگاه ورزشی در نقاط مختلف زاهدان بهره مند شوند.

« نوشین حسابی مقدم» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: انجام ورزش‌های منظم بحران روانی کرونا را کمتر میکند. وی افزود: زنان نباید با پاندمی کرونا از ورزش غافل شوند بلکه باید با شناخت و مراقبت بیشتر به تمرینات ورزشی در خانه، پارکها و یا باشگاههای ورزشی با حفظ پروتکل‌ها بپردازند.

 

مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان ادامه داد: هر چند طی سال‌های گذشته میزان مشارکت زنان در امر ورزش بیشتر شده اما گاها ممکن است انجام امورات اداری و ترافیک کاری باعث شود  زنان کمتر به فکر ورزش و سلامتی باشند اما باید بدانیم ورزش در هر سن و شرایطی برای سلامتی جسم و روان به ویژه زنان مهم است.

 

وی از بانوان شهرداری زاهدان به عنوان علاقمندان همیشگی امورات ورزشی یاد کرد و افزود : در حال حاضر بانوان شهرداری از تخفیفات ویژه ۱۰ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف شهر تا پایان سال جاری بهره‌مند هستند و علاوه بر سه تا چهار ساعت ورزش در هفته بُعد مصافت و زمان کمتری را طی می کنند.

 

 وی ادامه داد : هم اکنون جمعی از بانوان زاهدانی نیز هر روز از ساعت ۶ تا ۹ صبح با حفظ پروتکل های بهداشتی در باغ خانواده به ورزش صبحگاهی می‌پردازند و شهرداری زاهدان از بیست سال گذشته تا کنون از ورزش صبحگاهی این بانوان حمایت می‌کند.

کد خبر 971985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha