برگزاری نماز جماعت در فضای باز به همت کانون خورشید مکه همدان

خاشع نوری گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، جهت سلامت نمازگزاران مسجد، نماز جماعت مغرب و عشاء در بوستان شهید مدنی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری خورشید مکه برگزار می شود.

«خسرو خاشع نوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، شناسایی محرومان در سطح منطقه، اجرای کمک های مومنانه با حفظ کرامت انسانی بین ایتام و نیازمندان در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خورشید مکه در همدان افزود: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در بوستان  شهید مدنی ، با همت عوامل اجرایی و برگزار کننده، اعضای کانون فرهنگی هنری خورشید مکه برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: اجرای کمک کریمانه به نیازمندان به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام در  مسجد سیدالشهداء علیه السلام، کانون خورشید مکه ( همدان)، برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در دشت میشان  با حضور ورزشکاران و هیئات حسینی و  اجرای گروه سرود انصارالمهدی (عج) در مناسبت های ملی و مذهبی، دعوت مداحان و سخنرانان برجسته در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از برخی برنامه های اجرای  به همت کانون است.

 

وی بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ایام تعطیلی موقت مساجد و فعالیت های مذهبی به دلیل شیوع ویروس کرونا و در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، طرح ملی «راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان)» را اجرا می کند.

 

 

 

کد خبر 972003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha