رشد ۳,۲ درصدی شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی

کلانتری از رشد ۳,۲ درصدی شاخص های عملکرد دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» (۲۵ شهریور) در نشست شورای راهبری توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ارزشیابی عملکرد استان در سال گذشته بی طرفانه و قانون مند بوده و دو شاخص مدیریت کرونا و بحران ها از جمله آتش سوزی در استان که اهمیت و حساست ویژه ای داشتند، در ازرشیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان لحاظ شده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این ارزشیابی در دو بخش شاخص های عمومی  و اختصاص بوده، تصریح کرد: شاخص های ارتباط مردمی، سمن ها، برون سپاری، توجه به حوزه زنان و بانوان و ارائه خدمت با کیفیت و مطلوب به مردم که امتیازات خوبی داشته اند در این ارزشیابی به خوبی لحاظ شده است.

 

وی ادامه داد: امنیت، آسایش و رفاه مردم، نظم، قانون مندی، عدالت و رعایت حقوق شهروندی، هوشمندسازی و دولت الکترونیک از دیگر موضوعاتی است که خواسته نظام بوده و در حوزه مدیریتی مورد توجه ویژه بوده و باید تداوم داشته باشد.

 

کلانتری گفت: ارزیابی در شش محور اصلی شامل اصلاح ساختار سازمانی با ۱۲۵ امتیاز، توسعه دولت الکترونیک با ۲۳۰، مدیریت سرمایه انسانی ۱۷۶، کسب و کار با ۹۰، ارتقای سلامت ۴۰، ارتقای سلامت اداری ۱۵۰ و استقرار نظام مدیریت با ۱۶۰ امتیاز انجام شده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این ارزشیابی عملکرد تلاش شده و تاکید کرده ایم تا حقی از دستگاهی ضایع نشود و این رشد نشان از تلاش خوب و ارزنده مجموعه دستگاه های استان به خصوص در شرایط سخت تحریم ها و کرونا دارد.

 

وی یادآور شد: طی سال گذشته با تلاش های فراوان، برنامه ریزی ها و اقدامات موثر و موفقی که با هماهنگی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای این شورا با همه دستگاه های اجرایی در استان داشته ایم، استان توانسته به لحاط رشد شاخص های عمومی و اختصاصی نسبت به سال های گذشته موفق تر عمل کند. 

 

کلانتری گفت: پیشنهادات و نقدهای سازنده ای در سطح استان و حتی ملی ارائه کردیم که مورد توجه قرار گرفته و لحاظ شده است و می طلبد که این اقدامات برای سال جاری دقیق تر، بهتر و با کیفیت تر ارائه  شود. 

 

گفتنی است، در جشنواره شهید رجایی که به زودی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود برگزیدگان این جشنواره از بین ۷۶ دستگاه اجرایی معرفی می شوند.

کد خبر 972042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha