سه شنبه های تکریم حرکت در مسیر شهدا و ارزش های واقعی است

مظاهری سه شنبه های تکریم را حرکت در مسیر شهدا و ارزش های واقعی است گفت: این طرح ملی گامی موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۲۵ شهریور) در آیین تکریم از خانواده شهید «مهدی رفیعی» که با حضور «حسین نژاد حسینی» معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثار گران چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: طرح «سه شنبه های تکریم» به عنوان یک طرح ملی در قالب یک تفاهم نامه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه این طرح ملی پیوندی برای حرکت در مسیر واقعی و حفظ ارزش‌ها اسلامی است افزود: سه شنبه های تکریم بهانه ای برای دیدار و تکریم از خانواده های معظم شهدا است.

 

وی ابراز کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با تفکر ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های شهدا از اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» است.

 

مظاهری سه شنبه های تکریم را حرکت در مسیر شهدا و ارزش های واقعی عنوان کرد و گفت: این طرح ملی گامی موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

 

مدیر فهما در استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ‌این طرح موجب تقویت ارتباط با خانواده‌های معظم شهدا شده است، تصریح کرد: در این طرح با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ائمه جماعات به همراه فعالان فرهنگی مساجد با حضور در منزل شهدای منطقه خود، ضمن تکریم خانواده معظم شهدا، وصایای شهدا را نیز بازخوانی می‌کنند.

 

کد خبر 972054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha