یک‌هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود

باغبانی از تهیه و توزیع یک‌هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین میان نیازمندان خبر داد و گفت: همچنین سه کارگاه تولیدی خیاطی با مشارکت کانون نورالهادی اهواز راه‌اندازی می‌شود.

«طالب باغبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: از 2 ماه گذشته در حال برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستیم که تاکنون قریب به 200 میلیون تومان پول جمع شده است.

 

مدیر کانون نورالهادی مسجد الهادی منطقه آریاشهر اهواز افزود: این مبلغ جهت تهیه یک‌هزار بسته ارزاق شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه، سویا، ماسک و ... و توزیع میان نیازمندان هزینه می‌شود.

 

وی از راه‌اندازی کارگاه تولیدی ماسک توسط کانون نورالهادی و مسجد الهادی خبر داد و اشتغالزایی هشت نفر خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر آن سه کارگاه خیاطی دیگر با مشارکت چند نفر راه‌اندازی کردیم و ما بیشتر کار نظارت و پشتیبانی را انجام می‌دهیم.

 

باغبانی با بیان اینکه (پنج‌شنبه 27 شهریور) مراسم توزیع یک‌هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و (جمعه 28 شهریور) افتتاح سه کارگاه خیاطی برگزار می‌شود تصریح کرد: این دو برنامه ساعت 18 برگزار و از مسئولان استانی نیز جهت شرکت در این برنامه‌ها دعوت شده است.

 

کد خبر 972056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha