زندگینامه شهید والامقام «ولی کیانی» برای فعالان کانون فرهنگی هنری شفیق روایت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شفیق گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس زندگینامه شهید والامقام «ولی کیانی» در قالب طرح ملی «روح مقاومت» برای فعالان این کانون روایت شد.

«کامک تیموری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس زندگینامه شهید والامقام «ولی کیانی» در قالب طرح ملی «روح مقاومت» برای فعالان این کانون روایت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شفیق تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای فعالان این کانون برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این طرح برای نشان دادن سیره عملی شهدا برای دفاع از آرمان های انقلاب و امام است که امیدواریم بتوانیم نسل امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت آشناتر کنیم.

 

تیموری خاطر نشان کرد: همه ملت ایران مدیون فداکاری و ایثار شهدا هستند و طبق منویات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

شهید والامقام ولی کیانی دوم خردادماه 1339 در شهرستان بیله سوار به دنیا آمد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه به جبهه حق علیه باطل شتافت و در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه برا اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد.

 

این شهید در فرازی از وصیت نامه خود عنوان کرده است: از خون شهیدانی که هدفشان جز استقرار حاکمیت الله بر روزی زمین نیست، پاسداری و نگهبانی کنید. نگذارید منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی (که با خون بهترین عزیزان شما به ثمر رسیده) را بازیچه هوس های نامشروع خود قرار دهند ... شما خواهران عزیز! باید رسالت زینبی خود را در رساندن پیام خون شهیدان به ملل جهان کوشا باشید و همچون شیر زنان صدر اسلام بر منافقین و کفار (که دشمن خدا و اسلام عزیز می باشند) بغرید.

کد خبر 972062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha