«سه شنبه های تکریم» در منزل شهید وطن خواه برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» در منزل شهید والامقام «بهروز وطن خواه» با حضور برخی از نمایندگان نهادهای انقلابی شهرستان بیله سوار برگزار شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» در منزل شهید والامقام «بهروز وطن خواه» با حضور برخی از نمایندگان نهادهای انقلابی شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود اجرا شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: فرمانده حوزه شهید مدنی، روحانی محل، مدیر مسئول کانون به سوی ظهور و برخی از ریش سفیدان محله حضور داشتند.

 

ملکی یادآور شد: در پایان این دیدار از صبر و استقامت پدر و خانواده این شهید تقدیر و تجلیل شد.

 

شهید بهروز وطن خواه 26 آبان ماه 1346 در شهر بیله سوار به دنیا آمد و با حضور جبهه های حق علیه باطل 14 مردادماه 1366 در منطقه میمک بر اثر اصابت ترکش به بدن در عملیات نصر به فیض شهادت نائل شد و در گلزار سیّد الشّهدای بیله سوار به خاک سپرده شد.

 

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: من به شما توصیه می کنم که پشتیبان ولایت فقیه باشید. نماز اول وقت را فراموش نکنید و نماز را به جماعت به پا دارید. از امام و روحانیون که پشتیبان این انقلاب هستند، حمایت کنید و بدانید که این دنیا سرانجامش مرگ است، پس چه بهتر که انسان در راه خدا و دین و وطن ، جان خود را نثار کند.

کد خبر 972069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha