منزل شهیدان ثوابی در شهرستان نیر میزبان مدیران و فعالان کانون های مساجد استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از حضور مدیران و فعالان کانون های مساجد استان اردبیل و امام جمعه شهرستان نیر با حضور در این شهرستان در منزل شهیدان ثوابی خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» یادگاری ماندگار برای خانواده معظم شهدا برای تقدیر و تجلیل از صبر و فداکاری آنها خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد تاکنون به خوبی توانسته خانواده های معظم شهدا را در محلات شناسایی و با حضور در منازل آنها نسل امروز با سیره عملی شهدا آشنا کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: طرح های «سه شنبه های تکریم» و «روح مقاومت» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین فعالان کانون های مساجد به صورت هفتگی اجرایی می شود.

 

سقاء تاکید کرد: شهدا الگوهای بسیار ارزشمند برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب هستند که باید از آنها بهره مند شویم و سرلوحه کارهای فرهنگی خود قرار دهیم.

 

در پایان این دیدار با حضور مدیران و فعالان کانون های مساجد استان اردبیل و امام جمعه شهرستان نیر در منزل شهیدان ثوابی از مادر این شهیدان در قالب «سه شنبه های تکریم» تقدیر و تجلیل شد.

 

کد خبر 972085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha