اهدای کمک‌های مومنانه بنیاد علوی به خانواده‌های زندانیان نیازمند 

محمدرضا شریفی گفت: ظهر امرور ۲۵ شهریور طی مراسمی کمک‌های مومنانه بنیاد علوی به خانواده‌های زندانیان جیرفت اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «محمد رضا شریفی» ضمن تشکر از کمک های مومنانه بنیاد علوی، گفت: ظهر امرور ۲۵ شهریور طی مراسمی کمک‌های مومنانه بنیاد علوی به خانواده‌های زندانیان جیرفت اهدا شد.

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت افزود: به همین منظور تعداد ۲۰۰ بسته غذایی به همت بنیاد علوی تهیه شده که با مشارکت کارکنان این اداره در بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره بر لزوم کمک به خانواده‌های زندانیان، بیان کرد: ارزش هر بسته غذایی ۳۰۰ هزار تومان بوده که شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و شکر می باشد.

شریفی در خصوص اولویت‌ توزیع کمک های مومنانه به خانواده های زندانیان نیازمند، خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده، خانواده‌ هایی که زن و شوهر به طور هم زمان زندانی هستند در اولویت اول توزیع این کمک های مومنانه قرار دارند.

رئیس اداره زندان جیرفت مددجویان زن زندانی را اولویت دوم برای دریافت کمک های مومنانه قلمداد کرد و افزود: سومین دسته از خانواده‌های زندانیان که در اولویت دریافت کمک های مومنانه قرار دارند، خانواده‌ هایی هستند که شوهر زندانی و همسرش فوت کرده باشد.

وی در خاتمه با اشاره به کمک به سایر خانواده‌های زندانیان نیازمند، تصریح کرد: امیدواریم با این کمک‌های مومنانه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بخشی از نیاز خانواده‌های زندانیان رفع شود.
 

کد خبر 972132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha