تهیه مستندی از شهادت ۲۸ نفر از شهدای جبهه عملیات غرب در دوران دفاع مقدس

پرنیان با اشاره به نحوه شهادت ۲۸ نفر از شهدا در جبهه غرب گفت: مستندی از شهادت ۲۸ نفر از شهدای جبهه عملیات غرب در دوران دفاع مقدس تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام محمد پرنیان» عصر امروز در مراسم « سه شنبه های تکریم» با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تجلیل از خانواده شهید پرنیان گفت: شهید علی پرنیان در روز ۲۸ اردیبهشت سال ۴۵  متولد شد و در تاریخ ۲۲ مهر سال ۶۲ به شهادت رسید.

برادر شهید پرنیان بیان کرد: این شهید در زندگی خود با الطاف الهی همراه بوده است که نمونه آن داستان عجیب شفا پیدا کردن وی بود که از بیماری نجات پیدا کرد.

وی با اشاره به نحوه شهادت برادرش گفت: وی همراه با 28 نفر دیگر از استان عازم جبهه غرب در سنندج شد که همه آنها در عملیات دستگیر شده و با شکنجه شدید به شهادت رسیدند که این اتفاق ویژه در هشت سال دفاع مقدس بوده که با این وضعیت شهید شوند.

حجت الاسلام پرنیان ادامه داد: ما در حال جمع آوری مستندات برای تولید مستند مکتوب و تصویری هستیم تا نحوه شهادت این شهدا ماندگار شود و این جنایت در جبهه غرب را نشان دهیم که نمونه آن را امروز توسط داعش مشاهده می کنیم.

پرنیان با اشاره به ساخت خیری ساختمان فرهنگی به یاد شهید بیان کرد: فضای مجتمع فرهنگی مذهبی کربلا به یاد شهید پرنیان به همت والدین شهید بنا شده و چند سالی است که فعالیت های فرهنگی و هنری دارد که موفقیت هایی نیز کسب کرده است.

کد خبر 972209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha