زندگینامه شهید «شفیع حلیمی اصل» به اعضای کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی روایت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی گفت: زندگینامه شهید «شفیع حلیمی اصل» به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» به اعضای کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی روایت شد.

«جلال دادرس» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زندگینامه شهید «شفیع حلیمی اصل» به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» به اعضای کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی روایت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی تصریح کرد: چنین برنامه های که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار می گیرد.

 

وی اظهار داشت: امنیت امروز را مدیون فداکاری و ایثار شهدا هستیم و امیدواریم که بتوانیم راه و طریق آنها در پاسداری از ارزش های انقلاب باشیم.

 

دادرس یادآور شد: شهدا با رشادت های خود به نسل امروز درس آزادگی دادند و چنین محفل قرائت وصیت شهدا می تواند ادای دین به نام و یاد شهدا باشد و جمله مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست را به ما گوشزد می کند.

 

شهید شفیع حلیمی اصل در سال 42 چشم به جهان گشور و در تاریخ 1365 در منطقه شلمچه به درج رفیع شهادت نائل شد.

 

شهید حلیمی اصل در وصیت نامه خود اظهار کرد: الهی! مرا به عمل کردن شایسته به گفته هایم و علمم، وادار بساز و قلبم را به آن ترغیب و تشویق بفرما. خدایا! صبر جمیل که تو بپسندی و شکری که رضای تو باشد عنایت فرما. الهی! ما را زیاد گویندگان و مدعیان و کم عمل کنندگان و منافقان قرار مده. به ما فکر صحیح و عمل شایسته عطا فرما.

کد خبر 972305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha