تجدید میثاق اعضای کانون مهرپویان یانچشمه با شهید «اسکندر بهارلویی»

بهارلویی گفت: آیین تجدید میثاق و ادای احترام اعضای کانون مهرپویان با شهید «اسکندر بهارلویی» در قالب سه شنبه های تکریم در روستای یانچشمه برگزار شد.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق و ادای احترام با شهید «اسکندر بهارلویی» به نوعی گرفتن نفس تازه از روح بلند شهدا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: تکریم و ادای احترام به شهدا یکی از مهمترین وظایف ملت ایران است چرا که ما هرچه دارم از برکت خون شهدا و خانواده شهدا است.

 

وی بابیان اینکه همه عزت و عظمت کشور متعلق به شهدا است گفت: حرکت در مسیر شهدا در دستور کار کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه قرار دارد.

 

بهارلویی با تاکید بر اینکه نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا شکل گرفت گفت: سه شنبه های تکریم دلاوری ‌های شهدا را برای مردم به ویژه جوانان بازگو می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: سه شنبه های تکریم یکی از فعالیت های مهم این کانون است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تا پایان هفته دفاع مقدس توسط اعضای کانون برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: شهید «اسکندر بهارلویی» فرزند محمدعلی در سال ۳ خرداد ۱۳۴۰ در روستای یانچشمه دیده به جهان گشود و در سن ۲۰ سالگی در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

 

کد خبر 972358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha