اجرای برنامه کوهنوردی ویژه نوجوانان کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از برگزاری اردوی کوهنوری ویژه نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای برنامه کوهنوردی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» گفت: این برنامه در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد ویژه گروه سنی نوجوانان به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: برنامه های ورزشی همواره در برنامه ریزی های این کانون فرهنگی و هنری سهم بسزایی داشته و سعی شده در قالب رشته های مختلف ورزشی در ترویج و فرهنگ سازی امر ورزش که مورد تاکید بزرگان به ویژه مقام معظم رهبری نیز بوده است، گام برداشته شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه کوهنوردی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از گذشته مورد تاکید بوده است، بیان کرد: گروه های مختلف این کانون فرهنگی و هنری در برنامه های هفتگی خود برنامه کوهنوردی را قرار داده و با رعایت تمام جوانب به اجرای آن اقدام می کنند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه برنامه های ورزشی به ویژه کوهنوردی همواره با استقبال خوب بچه های مسجد رو به رو بوده است، خاطرنشان کرد: نه تنها برنامه کوهنوردی بلکه سایر برنامه های ورزشی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد استقبال اعضای کانون قرار می گیرد.

 

وی تقویت روحیه پهلوانی را در کنار پرورش جسم مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در قالب برنامه های ورزشی سعی داریم تا بچه های مسجد را با منش پهلوانی آشنا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در پایان به آثار روانی و معنوی فعالیت های ورزشی اشاره کرد و گفت: ورزش در اخلاق و رعایت حقوق دیگران، اجتماعی شدن، کاهش افسردگی، تسهیل پیشرفت تحصیلی، امید به زندگی، عزت نفس و... نقش بسزایی دارد.

کد خبر 972375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha