لزوم تلاش سازمان های فرهنگی اجتماعی شهرداری ها برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت

موسوی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ دفاع مقدس نیاز داریم و سازمان های فرهنگی اجتماعی شهرداری ها و باید برای معرفی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش مطلوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (چهارشنبه 26 شهریور) در آئین افتتاح سی و نهمین نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران ایران گفت: از ویژگی های مردم شیراز در طول تاریخ می توان به روحیه همزیستی مسالمت آمیز آنها اشاره کرد که هنوز هم به عنوان یک موهبت شاهد آن هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این موهبت، فرصت مطلوبی برای مدیران و مسئولان شورای شهر و شهرداری شیراز به شمار می رود.

وی با تاکید بر نقش سازمان های فرهنگی اجتماعی شهرداری ها و شوراها در هفته دفاع مقدس بیان کرد: این سازمان ها باید برای معرفی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش مطلوبی داشته باشند.

موسوی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ دفاع مقدس و به افرادی که ارزش ها را درک کرده و به آنها پایبند باشند، نیاز داریم.

وی با اشاره به فقر، فساد و تبعیض به عنوان دغدغه مردم جامعه امروز گفت: شیوه برخورد سازمان های متولی همچون سازمان فرهنگی و اجتماعی به خصوص سازمان فرهنگی اجتماعی و شهرداری با این دغدغه ها بسیار تعیین کننده است.

موسوی با تاکید بر وضعیت نیروی انسانی در شهرداری ها عنوان کرد: وضعیت نیروی انسانی در شهرداری ها به ویژه در کلانشهرها با مشکل جدی روبه رو است و مجموعه شهرداری ها در کل کشور باید به نیروهایی که تحت عنوان نیروهای شرکتی آماده به کار گرفته شدند توجه کنند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی باید به عنوان عنصر اول یک مجموعه در نظر گرفته شود چرا که یک مدیر شایسته و توانمند و نیروی انسانی کارآمد می تواند سازمان ها را با حداقل ها نیز به موفقیت برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: امروز نتوانسته ایم از ظرفیت دولت و مجلس برای تحقق اهداف شهرداری ها استفاده کنیم و دولت در هر کجا که با مشکل مواجه شد پای شوراها و شهرداری ها را به میدان آورد و تکالیف خود را بر عهده سازمان شهرداری ها گذاشت.

وی تاکید کرد: این در حالی است که نقش های تعیین کننده و راهبردی برعهده خود آنهاست و لازم است در مشکلات موجود در کشور به صورت خاص به شهرداری ها توجه شود.

کد خبر 972398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha