توزیع ۲۲۷بسته گوشت بین ۱۵ کانون روستایی شهرستان تویسرکان

خدابخشیان گفت: ۲۲۷ بسته گوشت در بین ۱۵ کانون روستایی و یک کانون شهری در شهرستان تویسرکان توزیع شد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح بزرگ «نذر قربانی» به همت موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا و همچنین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان انجام شد.

 

مسئول امور مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تویسرکان با بیان اینکه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به اجرای طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اشاره کرد و افزود: 227 بسته گوشت بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه کانون‌ های مساجد ظرفیت بالایی در راستای مشارکت در اجرای طرح‌ های مختلف به‌ ویژه طرح‌ های عام ‌المنفعه دارند، بیان کرد: کانون ‌های فرهنگی و هنری با توجه به حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی، می توانند نقش مهمی در انجام فعالیت‌ های فرهنگی و هنری با مشارکت سایر نهادها ایفا کنند.

 

وی هدف از اجرای طرح نذر و اهدای قربانی را حمایت از هم ‌وطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان عنوان کرد.

 

گفتنی است، طرح نذر قربانی با نیت سلامتی امام زمان (عج) در حال اجرا است که پس از خرید گوسفند و قربانی کردن، گوشت آن نیز بین مستمندان توزیع می‌ شود.

 

 

کد خبر 972409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha