خدمات رایگان فوریت های پزشکی خدمات نظام به مردم است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مردم باید در جریان خدمات فوریت های پزشکی قرار گیرند، گفت: خدماتی که به صورت رایگان از طریق فوریت های پزشکی ارائه می شود در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۶ شهریور) در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه و مسئولان و کارکنان مرکز فوریت‌های پزشکی استان، اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های فوریت‌های پزشکی در اربعین، مناسبت‌ها، حوادث و بحران‌ها همواره قابل تقدیر بوده است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: خدماتی که این قشر به مردم به صورت رایگان ارائه می‌دهند، در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و مردم باید در جریان این خدمات قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه نجات جان افراد بسیار ارزنده است و کار کارکنان فوریت های پزشکی نیز نجات جان افراد است، یادآور شد: در اسلام نیز به بهترین وجه ممکن،  نجات جان انسان ها مورد تمجید قرار گرفته است.

 

امام جمعه ایلام با تقدیر از  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و همکاران ایشان در فوریت های پزشکی، ابراز کرد:  خوشبختانه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، خدمات دهی به مردم را در اولویت امور خود قرار داده که از این بابت تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور به واسطه نگاه ویژه به استان ایلام، فرا رسیدن سالروز تاسیس فوریت پزشکی و اورژانس ۱۱۵  را تبریک و از خدمات و تلاش های ارزشمند این قشر تقدیر کرد.
 

 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک سالروز تاسیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ از خدمات و تلاش های شبانه روزی این قشر در راستای خدمت به مردم تقدیر  کرد و گفت: این قشر به طور شبانه روزی برای نجات بیماران و خدمات‌دهی به آنان، فعالیت می‌کنند.

 

 حجت الاسلام  هاشمی، ابراز کرد: راه اندازی اورژانس هوایی استان از اقدامات برجسته‌ای است که رضایتمندی از خدمات دهی به مردم و جامعه را به نحو شایسته‌ای ارتقاء داده است.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این دیدار یادآور شد: همکاران ما در سطح استان در سخت‌ترین شرایط و در بحران ها و حوادث شایسته‌ترین خدمات را ارائه می‌دهند.


«محمد کریمیان» تصریح کرد: خوشبختانه با اهتمام و مدیریت دکتر علیمرادی در دانشگاه و همچنین توجه ویژه دکتر کولیوند، رئیس محترم سازمان اورژانس کشور، فوریت های پزشکی استان به لحاظ کمی و کیفی روند رو به رشدی داشته است.


وی بیان کرد: در جریان حادثه انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا، آنچنان خدمات رسانی دقیق و با سرعت عمل انجام شد که حتی در هیئت دولت نیز از خدمات دانشگاه علوم پزشکی  ایلام تقدیر به عمل آمد.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود:  تجارب دانشگاه و مخصوصاً فوریت‌های پزشکی در اربعین حسینی و در بحران هایی همچون سیل، زلزله، آتش‌سوزی و ... باعث شده که خدمات دهی به جامعه هدف در این شرایط به شایستگی انجام شود.


کریمیان خاطرنشان کرد: پرسنل فوریت پزشکی و اورژانس ۱۱۵ به گردن دانشگاه حق زیادی دارند و قطعاً در راستای رفع مشکلات و چالش‌های آنان تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 

گفتنی است، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همراهی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه و مسئولان و کارکنان مرکز فوریت‌های پزشکی استان با امام جمعه ایلام به مناسبت چهل و پنجمین سالروز تاسیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ دیدار و گفت و گو نمود.

کد خبر 972456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha